گپ خودمانی...:)

خرید بک لینک

خدا کجای زندگی شماست؟

چگونه با خدا ارتباط برقرار می کنید؟

با خدا حرف می زنید؟

چگونه به آرامش دست می یابید؟

با خودتان چند چندید؟

از خودتان راضی هستید؟

نظرتان درباره دنیا، زندگی و مرگ چیست؟


دوستان عزیز لطفا هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید...

خیلی ساده خودمانی و بی شیله پیله...:)


یه جور خداحافظی...

ما را در سایت یه جور خداحافظی دنبال می‌کنید

برچسب: گپ خودمانی,گپ خودمانی با خدا,گپ خودمانی پارسه,گپ های خودمانی,گپی خودمانی,گپی خودمانی با قلقلی و همسرش, نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 11:21

صفحه بندی