این یعنی؛ جناب وزیر! به خود بیایید...

خرید بک لینک

در یکی از پست های اخیرم تحت عنوان جناب وزیر! آیا در جرگه مرفهان بی دردید؟ از وزیر راه و شهرسازی انتقاد کرده بودم که به زعم بنده انتقاد به جایی بود. به دور از هرگونه تعصب و جهت گیری سیاسی. امروز متوجه شدم به جز بنده (عضو کوچکی از این جامعه) ، تقریباً یک ملت منتقد عملکرد ایشان هستند. جناب وزیر، امروز در صحن مجلس استیضاح شدند به جهت سوء مدیریت و قصور در عملکرد فنی .

هرچند در سمت خود ابقاء شدند ولی این بدان معنا نیست که ایشان در زمینه مدیریتی قصور و اشتباه نداشته اند.

بنده فکر می کنم جناب وزیر باید در حوزه وظایفشان بازنگری کنند. به اعتماد دوباره ملت احترام بگذارند و در جهت رضای خدا و ملت خدمت کنند. حرف آخر اینکه: جناب وزیر! شما عامل نظام سرمایه داری نیستید شما فرزند و خدمتگزار این ملتید. در افکار و عملکردتان تجدید نظر بفرمایید.

یه جور خداحافظی...

ما را در سایت یه جور خداحافظی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1395 ساعت: 21:03

صفحه بندی